Кількість
|
Вартість
|
||
|
У грі “Крізь епохи” одним із ключових механізмів є використання драфт карт. Технології, дива та видатні лідери вступають до гри, і чим довше вони залишаються в грі, тим ефективніше їх можна використовувати. Для впровадження технологій вам необхідно мати розвинену науку для їх відкриття, достатньо їжі для створення населення, яке зможе з ними взаємодіяти, і достатньо ресурсів (руд) для будівництва спеціальних споруд.
Спритно балансуючи ресурси, необхідні для технологічного розвитку, важливо також будувати армію. Військові споруди будуються аналогічно цивільним. Гравці, які мають слабку армію, стають легкою мішенню для інших учасників гри. Хоча в грі немає карт, і тому немає втрати територій, гравці з потужною армією зможуть пограбуватиресурси, науку, вбити лідерів, забрати населення чи вплив на культуру. Перемогти з великою армією важко, але дуже легко програти через слабку.
Крізь епохи: Нова історія цивілізації” – це нове видання гри Крізь епохи: Історія цивілізації, з багатьма малими і великими змінами в картах гри протягом трьох епох, а також значними змінами в роботі армії.
Крізь епохи (Through the Ages) – це комплексна стратегічна гра нарозбудову цивілізації. Кожен гравець намагається побудувати найкращу цивілізацію, ретельно керуючи ресурсами, відкриваючи нові технології, обираючи правильних лідерів, творячи чудеса і підтримуючи сильну армію. Слабкість у будь-якій сфері може бути використана вашими опонентами. Дія гри розгортається впродовж століть, починаючи з античності і закінчуючи сучасністю.
У грі “Крізь епохи” одним із ключових механізмів є використання драфт карт. Технології, дива та видатні лідери вступають до гри, і чим довше вони залишаються в грі, тим ефективніше їх можна використовувати. Для впровадження технологій вам необхідно мати розвинену науку для їх відкриття, достатньо їжі для створення населення, яке зможе з ними взаємодіяти, і достатньо ресурсів (руд) для будівництва спеціальних споруд. Спритно балансуючи ресурси, необхідні для технологічного розвитку, важливо також будувати армію. Військові споруди будуються аналогічно цивільним. Гравці, які мають слабку армію, стають легкою мішенню для інших учасників гри. Хоча в грі немає карт, і тому немає втрати територій, гравці з потужною армією зможуть пограбувати ресурси, науку, вбити лідерів, забрати населення чи вплив на культуру. Перемогти з великою армією важко, але дуже легко програти через слабку.
Перемогу здобуває гравець, чия нація має найбільшу культуру наприкінці сучасної епохи.
Рейтинг гри за версією BGG – 8.3 Займає 14 місце у загальній таблиці рейтингу ігор BGG